torsdag 17 mars 2016

Vackra dagar och födelsedag 







 Dessa dagar har bjudit på vackra  dagar med milda grader  och det har tinat massor  men vist vi har fortfarande snö kvar och många vägar  har blivit bara men lika så isgator vatten halka på många mindre väga.  
Så igår så fyllde min älskade sambo år  och då blev det kalas med go fika och tårta  ,  alla hade inte möjlighet att komma igår så några kommer ikväll  men då får födelsedags barnet  bjuda  själv för jag jobbar kväll .  






Skulle ha tagit itu med att frisera hundarna men eftersom jag  inte är någon frisör   och  glömmer bort det så blir det långt mellan gångerna  jag tar i tu med dessa lurviga pälsar .     Plus att det är otroligt att jag tål dom så bra som jag gör  trotts allt  (är päls allergisk ) Men när dom är blöta då känner jag av dom som bara den då blir det trångt att andas  eller lita annorlunda  och när jag har haft tom i duschen då har mina  ben varit fulla av prickar . Ja jag tar av mig mina byxor  för jag blir genom blöt själv .  Dusch är något som jag sällan gör  eller rättare sagt aldrig gör på dessa jag har gjort det 2 gånger  och samma sak varje gång med prickar över hela båda benen och det kliar som bara den .  Kliar i ögonen och de sväller  så det känns hela tiden att man har något i ögat    Allergin  japp





                                                         till jobbet


Det är till och från jobbet                                                                   från jobbet



 


En helt underbar familj jag har kommit in i  så varma kärleksfulla   massor med humor  snälla och allt möjligt



Fotbolls bruden  Elin Lundström




Det var helt okej  tårta  den smakade  bra



En av bus ungarna  som är så goa de övriga satt inne och  kollade barnkanalen  och fikade




En av de presenter     solcells  lyktor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar