onsdag 9 mars 2016

Lediga dagar 





Så skönt  med dessa ledig dagar  och  idag  så kände jag att mina krafter återkom  till mig  som jag har saknat  länge , det känns väldigt skönt . 
Så igår  så gjorde jag lite nytta i alla fall bakade en kaka  och städade  och strök  ja ni vet vardags göromål .
Igår började jag på den andra  socken  som blev  klar idag det känns med skönt men framför allt roligt.


Lite vår inne  tyckte jag att det behövdes 




Påbörjade igår    och avslutade i kväll . Det röda garnet räckte inte hela vägen men det duger för detta är de första par so jag kommer att behålla  för mig själv . Men glad är jag att jag  fixade dom .





                            Dessa två  låg   och sov gott  när jag var uppe   och stickade  tidigit morse . 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack jag övar för fullt nu . Roligt är det med .

      Radera
  2. Svar
    1. Tack det är roligt nu när jag börjar få lite kläm på det .

      Radera