måndag 28 mars 2016

Påskdagen 





Jag jobbade hela helgen och igår så hade jag delad tur  och då passade vi på att åka till stugan  när jag var hemma på timmar.  Det var bra väder även om det var både blåsigt och inte någon direkt sol , men det var bra ändå .  Hämtade upp Mathilda   innan vi åkte iväg  och när vi  var framme så var redan Elin och Magnus med barnen där . Där var det korv grillning och en massa mys .












Ja det var  super mysigt 


                                                     Systrarna Mathilda och Elin   i bus tagen  


                         




                                                         Men bästa  systrar  i vått och torrt



                    Ibland så händer det att det blir att meta upp på höga höjder  undersommaren , ett bevis på 
                       detta 






   Magnus Hansson 




Mathilda Lundström



Elin Lundström



Egon   mitt underbara hjärta



Vi var kvar  en liten stund efter de övriga åkte hem.






Gott med kaffe  så här ute  till och med jag tyckte att kaffet smakade bättre ute  fast med mjölk i så klart








Den magiska elden  har sin dragnings kraft




Gott med grillad korv 




 Värmen tinar fram våren




Solen försökte verkligen




Jag försöker att fånga fåglar men  jag är inte så snabb men  jag fortsätter att tränar .






Utsikt över sjön




Nu  åker vi hem  efter en super härlig stund i stugan med underbara  ungdomar  och barn och hundar

2 kommentarer:

  1. Tack för en härlig dag! Vilka fina bilder (förutom närbilden på mig) �� �� kram från Elin

    SvaraRadera
  2. Stort tack själv Elin det är vardagsbilder som gäller och det är det som är så underbart <3 <3 Kram i massor

    SvaraRadera